Vuoden paras joululahja

Yllätä äiti, appiukko tai serkkusi vuoden parhaalla joululahjalla – Skippo SMART -vuositilauksella!

Lahjakorttimme ovat helppoja ostaa ja toimitetaan digitaalisesti. Voit valita päivämäärän, jolloin lahja lähetetään sähköpostitse, tai tulostaa lahjakortin ja antaa sen henkilökohtaisesti.

FAQ

Miten lunastan lahjakorttini?

Kaikki Skippon lahjakortit toimitetaan sähköpostitse ja sisältävät lunastuskoodin (esim. XJSHFKS). Tämän koodin voi käyttää verkkosivustollamme. Seuraa alla olevia ohjeita lunastaaksesi tilauksesi:

  1. Siirry osoitteeseen www.skippo.fi/navigointipaketti.
  2. Klikkaa Aktivoi SMART.
  3. Kirjaudu sisään. Jos sinulla ei ole vielä tiliä, luo uusi.
  4. Syötä sähköpostitse saamasi koodi maksuvaiheessa.
  5. Lataa sovellus App Storesta tai Google Playsta.
  6. Kirjaudu sisään tililläsi ja aloita navigointi!
Voinko antaa lahjakortin henkilölle, jolla on jo Skippon tilaus?

Kyllä! Lahjan vastaanottajan täytyy kuitenkin odottaa nykyisen tilauksensa päättymistä tai irtisanoa se ennen lahjakortin lunastamista. (Huom! Lahjakortit eivät toimi sovelluskaupoissa, vaan ne voi lunastaa ainoastaan verkkosivujemme kautta.) Lahjakortti on voimassa 24 kuukautta ostopäivästä, joten vastaanottajalla on hyvin aikaa käyttää se.

Onko lahjakortilla viimeinen käyttöpäivä?

Kyllä. Vastaanottajalla on 24 kuukautta aikaa lunastaa tilaus siitä hetkestä, kun hän saa lahjan. Kun lahjakortti on lunastettu, tilaus alkaa välittömästi ja on voimassa ostetun tilausjakson ajan.

Miksi vastaanottajan täytyy syöttää korttitietonsa?

Vastaanottajaa ei veloiteta ensimmäisenä vuotena. Koska tilauksemme uusiutuvat automaattisesti, ellei niitä peruuteta ennen uusimispäivää, maksutiedot kerätään etukäteen. Vastaanottaja saa muistutuksen uusimisesta hyvissä ajoin ja voi peruuttaa tilauksen milloin tahansa ennen uusimista.

Voinko ostaa fyysisen lahjakortin?

Jos et halua lähettää lahjakorttia sähköpostitse, voit tulostaa sen ja antaa lahjan henkilökohtaisesti tai lähettää sen postitse. PDF-tiedosto sisältää kaikki tarvittavat tiedot lahjan lunastamiseen.

Lahjakorttia, jonka ostin, ei koskaan lähetetty vastaanottajalle?

Ei huolta – me autamme! Ota yhteyttä asiakastukeemme, niin selvitämme asian mahdollisimman pian.